پیشنهادات شگفت انگیز

سبد خرید

کاربری:

شما می توانید از طریق ثبت نام در سایت دارا ، برای خود حساب کاربری ایجاد نموده و امکان دسترسی به فاکتور های خرید شخصی و ریز پرداخت های انجام شده با جزئیات را داشته باشید.
– روز کاری به معنی روز شنبه تا جمعه هر هفته، به استثنای تعطیلات عمومی در ایران است و کلیه سفارش‏‌های ثبت شده در طول روزهای کاری و اولین روز پس از تعطیلات پردازش می‌‏شوند. کلیه سفارش‌‏های ثبت شده در سایت دارا به وسیله ارسال کد سفارش از طریق پیام کوتاه ، در صف پردازش قرار می‏‌گیرند. دارا همواره در ارسال و تحویل کلیه سفارش‌‏های ثبت شده، نهایت دقت و تلاش خود را انجام می‌دهد.
– با توجه به این موضوع که ماهیت محصولات پروتئینی مانند گوشت و مرغ و … به گونه ای است که وزن دقیق آنها پس از ثبت سفارش و کشیدن آنها با ترازو به صورت دقیق مشخص می شود، در هنگام ثبت سفارش، شما تنها مقدار تقریبی محصول موردنظر خود را ثبت می کنید و سپس از طرف کارشناسان فروش دارا با شما تماس گرفته می شود ، تا با مطلع ساختن شما از مقدار دقیق محصولات مورد نظرتان ( پس از کشیدن توسط ترازو ) سفارش شما نهایی گردد.(میزان نوسان وزن معمولا در بازه 200 گرم می باشد).
-کاربران باید هنگام سفارش محصول مورد نظر خود، فرم سفارش را با اطلاعات صحیح و به طور کامل تکمیل کنند. بدیهی است درصورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست، سفارش کاربر قابل پیگیری و تحویل نخواهد بود. بنابراین درج آدرس، و شماره تماس‌ توسط مشتری، به منزله مورد تایید بودن صحت آنها است و در صورتی که این موارد به صورت صحیح یا کامل درج نشده باشد، دارا جهت اطمینان از صحت و قطعیت ثبت سفارش می‌تواند از مشتری، اطلاعات تکمیلی و بیشتری درخواست کند.همچنین، مشتریان می‌توانند نام، آدرس و تلفن شخص دیگری را برای تحویل گرفتن سفارش وارد کنند.
– ثبت سفارش به معنی قطعی بودن خرید نمیباشد و تمامی محصولات در صورت موجود بودن و نسبت به نوسان قیمت عرضه و ارسال میگردد و غیر اینصورت مجموعه تعهدی نسبت به ارسال محصولات نخواهد داشت.
– دارا پروتئین با شرایط ارسال سریع و پرداخت در محل، لذت خریدی متفاوت را برای شما فراهم کرده است. کلیه سفارش ها با بسته بندی کاملا بهداشتی وایمن توسط پیک های فروشگاه دارا برای مشتریان گرامی ارسال می شوند.
مدت زمان ارسال سفارش 
کلیه سفارشاتی که تا ساعت 19 ثبت شوند درهمان روز ارسال خواهد شد.بازه زمانی ارسال سفارشات حدودا 2 تا 3 ساعت بعد از ثبت سفارش میباشد.
توجه : تحویل سفارش در اماکن عمومی همچون کافه، کافی نت، رستوران، هتل و مانند آن امکان‌پذیر نیست و لازم است آدرس تحویل، دقیق و قابل استناد باشد.
شرایط مرجوع کردن کالاها
باتوجه به این‌که کالاهای عرضه شده در دارا  شامل مواد پروتئینی و کالاهای فاسد‌شدنی می‌باشد، امکان مرجوع نمودن کالاها به‌جز در مواردی که در ذیل شرح داده می‌شود، وجود ندارد.
-در صورت انصراف مشتری از خرید، باید هر چه سریع‌‏تر و پیش از ارسال کالا انصراف خود را به واحدخدمات مشتریان دارا از طریق شماره تلفن های ۲۲۰۵۳۲۱۳ ، ۲۲۰۵۳۲۰۸ اطلاع دهد. در این حالت امکان لغو و یا تغییر سفارش وجود دارد.
– در صورت مشاهده موارد زیر، مرسوله شرایط عودت را دارد و شما باید از تحویل گرفتن مرسوله خودداری نمایید تا جهت بررسی و ارسال مجدد به فروشگاه دارا عودت شود:
۱-چنانچه مشخصات کالای دریافت شده با سفارش ثبت شده مغایرت داشته باشد و از روی بسته کالا قابل تشخیص باشد.
۲-در صورتی که بسته‌بندی کالا در زمان حمل دچار آسیب شده باشد و آسیب‏های ناشی از حمل و نقل در لحظه تحویل قابل مشاهده باشد.
۳- چنانچه ظاهر محصول با استاندارد های سالم و تازه بودن مغایرت داشته باشد.
توجه:چنانچه سفارش را از پیک دریافت و مبلغ را پرداخت نمایید و پیک از محل تحویل خارج شود، با توجه به رعایت نکات بهداشتی به هیچ عنوان امکان مرجوع نمودن سفارش وجود نخواهد داشت.