پیشنهادات شگفت انگیز

سبد خرید

کاربری:

فواید گوشت گوساله

فواید گوشت گوساله

گوشت گوساله علی رقم اینکه مصرف بیش از حد آن برای افرادی با فشار خون بالا توصیه نمی شود اما این ماده غذایی دارای خواص بیشماری است که در زیر به تعدادی از آنها اشاره می کنیم

تقویت عظلات و کاهش وزن

فیله گوساله حاوی حجم بسیار زیادی از پروتین و آمینواسید است. شما بعد از صرف یک وعده غذایی با این بخش از گوشت گوساله برای مدت طولانی تر احساس سیری کرده و حجم غذای مصرفی شما کاهش پیدا می کند. به همین دلیل کارشناسان تغذیه توصیه کرده اند که مردان چاق که توانایی کاهش حجم غذای خود را ندارند از این ماده غذایی در رژیم خود استفاده کنند. در عین حال متخصصان تغذیه ورزشی معتقد هستند که این بخش گوست گوساله برای امر عضله سازی بسیار مفید و کارساز است.

سلامتی

این بخش از گوشت گوساله حاوی بیشترین مقدار از ماده ” روی ” است. این ماده برای مبارزه با انواع بیماری ها و همچنین کاهش دوره نقاهت بیماری سرما خوردگی بسیار موثر است. این بخش همچنین حاوی مقادیر قابل توجهی از ویتامین B12 که برای تولید DNA و تقویت سیستم عصبی و سیستم خون رسانی بدن مفید است. همچنین مشخص شده است که این ماده غذایی در کاهش کلسترول مضر خون نیز موثر است.

افزایش خواص غذایی

کارشناسان غذایی معتقد هستند که در صورت مصرف گوشت گوساله با تعدادی از مواد غذایی خواص و مواد مفید موجود درآن افزایش پیدا می کند. کارشناسان معتقد هستند که مصرف قارچ ، گوجه فرنگی ، ذرت و نخود فرنگی موجب افزایش میزان ماده مغذی ” روی ” در گوشت گوساله می شود.

تذکر پزشکی

با وجود تمامی نکات مثبت مطرح شده در متن بالا بایستی گوشزد کرد که افراد مختلف در سنین مختلف و با توجه به وضعیت سلامتی و تحرک جسمانی متفاوت خود نیاز به رژیم های غذایی گوناگون دارند. توصیه اکید تمامی کارشناسان تغذیه در مورد هرگونه تغییر در رژیم غذایی این است که در ابتدا بایتسی با یک پزشک در این مورد به مشورت پرداخت و با پس از اطمینان از وضعیت سلامت و یا با توجه نیازهای متفاوت به تغییر در رژیم غذایی اقدام کنید.

دیدگاهتان را بنویسید