پیشنهادات شگفت انگیز

سبد خرید

کاربری:

آموزش طرز تهیه استیک راسته گوساله به روش ساده

طرز تهیه استیک گوشت گوساله

گوساله دارای مقدار زیادی از گوشت بوده که ابعاد بخش های خالص آن بسیار است. از این رو در تهیه بسیاری از استیک ها خرید گوشت گوساله توصیه میشود. البته به دلیل تحرک کمتر این موجود این گوشتها دارای طبع سرد تر هستند. لذا برای تعادل آن باید از ادویه های مخصوص گوشت استفاده نمایید. در ادامه با طرز تهیه استیک گوشت راسته گوساله با ما همراه باشید.

مواد اولیه :

  • گوشت راسته گوساله : 400 گرم
  • روغن زیتون : 2 قاشق غذاخوری
  • سس دلخواه : به مقدار دلخواه
  • نمک و فلفل سیاه : به مقدار لازم
  • روغن مخصوص سرخ کردن : 4 قاشق غذاخوری

طرز تهیه استیک گوشت راسته گوساله :

ما در این روش از گوشت راسته گوساله استفاده میکنیم. این بخش تحرک بسیار کمی داشته است. لذا بسیار خوشپخت میباشد. همچنین با خرید گوشت راسته گوساله هم در زمان طبخ و هم در زمان طعم دار کردن آن صرفه جویی میشود. پیش از طبخ استیک گوساله باید گوشتها را آماده کنید.

آماده سازی استیک راسه گوساله :

جهت آماده کردن گوشتها ، تکه ای از راسته گوساله را به اندازه کف دست و با ضخامت یک بند انگشت برش بزنید. شکل برش‌ها بهتر است از یک سمت پهن و از سمت دیگر باریک باشد. تکه های برش خورده گوشت را روی تخته گوشت بگذارید و روی آنها کیسه فریزر بکشید سپس آنها را با گوشت کوب بکوبید تا پهن شوند. لازم به ذکر است که با این روش گوشت ها بهتر طعم دار شده و پخت آن نیز یکدست خواهد شد. در ادامه نیز برش های گوشت را به مدت ۲۰ تا ۳۰ دقیقه در مخلوط روغن زیتون، سس دلخواه خود و نمک و فلفل سیاه قرار دهید تا مزه دار شوند.

پخت این استیک :

جهت طبخ نیز تنها باید آن را حدود 20 دقیقه بسته به سن گوساله آن را بروی باربکیو کباب نمایید. در صورت عدم وجود میتوانید آن را در تابه با حرارت متوسط سرخ نمایید که یک نواخت شود. توجه داشته باشید که در نیمه پخت هر طرف گووشت را برگردانید که کاملا مغز پخت شود.


برای خرید استیک راسته گوساله میتوانید از این لینک استفاده نمایید. این محصول به صورت مرینیت شده و آماده طبخ برای شما ارسال میگردد.

دیدگاهتان را بنویسید