پیشنهادات شگفت انگیز

سبد خرید

کاربری:

طرز تهیه دنده کباب

طرز تهیه دنده کباب

طرز تهیه و آماده سازی و مواد لازم برای کباب کردن دنده کباب

دنده کباب یک کباب بسیار لذیذ و معروف میباشد که ما قصد داریم تا در این قسمت از سایت آموزش طرز تهیه و آماده کردن کباب و مواد لازم برای آن را خدمت شما عزیزان اطلاع دهیم. این غذا با استفاده از دنده گوسفندی تهیه میگردد. این آموزش به طرز ساده ای بیان شده که همه شما عزیزان به اسانی و راحتی بتوانید پس از خهود این دنده کباب خوشمزه را تهیه کنید. لطفا به مواد لازم برای این روش دقت کنید تا که نتیجه مطلوب را بدست آورید. با ما تا پایان همراه باشید….

مواد لازم برای آماده کردن دنده کباب:

  • گوشت دنده گوسفندی : 800 گرم
  • پیاز ریز خردشده 2 عددبزرگ
  • لیمو ترش 2 عدد
  • روغن زیتون 3 قاشق غذا خوری
  • نمک ، فلفل سیاه ، پودر آویشن به میزان لازم
  • گوجه فرنگی 2 عدد

طرز تهیه دنده کباب

ابتدا دقت نمایید که در خرید دنده گوسفندی کیفیت میتوانند بسیار با اهمیت باشد. برای کباب ، دنده باید دارای چربی مناسب برای آن بوده که نتیجه آن را تعیین میکند. دنده به عنوان زیرمجموعه گوشت گوسفندی دارای چربی مناسب برای طبخ غذاهای کبابی میباشد. با این حال در خرید دنده گوسفندی دقت نمایید.

جهت تهیه این غذا ابتدا باید گوشت دنده را به قطعه های منظم برش میدهیم و با پیاز خرد شده و آب لیموی تازه گرفته شده و مقدار خیلی کمی نمک به همراه فلفل سیاه ، آویشن و روغن زیتون مخلوط میکنیم و تا دنده مزه دار شود. روی دنده گوسفندی را با سلفون می پوشانیم و در دریخچال به مدت 5 ساعت قرار میدهیم .

در زمانپختن دنده ها می توان به آن کمی دیگر نمک بزنید تا خوش طعم تر شود. کف ظرفی که مناسب فر است گوجه فرنگی ها را حلقه ای برش میزنیم و روی آن را با پیازهایی که برای مزه دار کردن دنده گوسفندی استفاده کرده بودیم می پوشانیم و کباب دنده را روی آن میچینم و در فری که از پیش ازبا حرارت 250 درجه سانتی گراد گرم کرده بودیم به مدت 2 الی 2 ساعت و نیم قرار میدهیم تا دنده ها کاملا پخته بشوند.

بعد از اینکه نصف این زمان گذشت دنده ها را از فر خارج میکنیم و آنها را برمیگردانیم تا طرف دیگر آن هم پخته شود و دوباره درفر میگذاریم . بخاطر وجود گوجه فرنگی و پیاز درظرف ، گوشت دنده خیلی لطیف و نرم پخته شد.این غذای خوشمزه را می توان در کنار ماست و سبزیجات و با نان یا برنج نوش جان کنید. 

در صورت تمایل به مشاهده محصولات مشابه و مرتبط با این محصول میتوانید از دسته کباب ها و محصولات مرتبط با دنده فروشگاه آنلاین دارا فود دیدن کنید.

دیدگاهتان را بنویسید