پیشنهادات شگفت انگیز

سبد خرید

کاربری:

طرز تهیه ماهی قزل آلا کبابی بهع همراه مواد لازم برای کباب کردن ماهی قزل آلا

طرز تهیه ماهی قزل آلا کبابی

طرز تهیه ماهی قزل آلا کبابی بهع همراه مواد لازم برای کباب کردن ماهی قزل آلا

برای تهیه کباب ماهی قزل آلا باید ماهی را به خوبی مرینیت کنید. در این آموزش طرز تهیه ماهی قزل آلا کبابی و نحوه مرینیت و طرز تهیه ماهی طعم دار به همراه مواد لازم برای آماده کردن و پخت را به خوبی توضیح داده ایم. البته با خرید ماهی قزل آلا کبابی نیازی به مرینیت کردن آن نیست. لذا تنها باید مراحل بعدی دستور طرز تهیه را دنبال نمایید. همچنین در این آموزش سعی شده که از مقدرا چربی بیار اندک استفاده شود.

در تهیه این غذا باید در مواد لازم برای تهیه آن از ماهی قزل آلا تازه برای نتیجه بهتر به صورت کبابی استفاده نمایید. ماهیهای تازه کیفیت گوشت بسیار بالاتری دارند. همچنین طعم آن ها بهتر است.

مواد لازم برای قزل کبابی :

قزل الاسه عدد
برگ جعفری تازهبه مقدار کافی
لیمو ترش کوچکسه عدد
کره50 گرم
پودر تازه فلفل سیاهبه مقدار لازم
نمک دریاییبه میزان کافی
روغن زیتونیک قاشق غذا خوری

طرز تهیه ماهی قزل آلا کبابی :

برای تهیه ماهی قزل الا کبابی باید ابتدا آن را پاک و پولک‎ها را بگیرید. دم و سر قزل‌آلا را باقی بگذارید تا در نهایت شکل زیبایی داشته باشد. سپس هر سمت قزل‌آلا را با یک چاقوی تیز 5 تا 10 برش بزنید. دقت کنید که هر برش باید 0.5 سانتیمتر باشد. که همچنین ماهی روی حرارت کاملا مغر پخت شود. و از طرفی درون آن آب جمع نشود. این مورد همچنین گوشت ماهی حالت کبابی به خود میگیرد.

اگر قزل آلا را روی آتش درست می‌کنید، دما را به بالاترین حد ممکن برسانید و اگر می‌خواهید ماههیه ررا داخل فر گریل کنید فر را روی بالاترین درجه بگذارید تا گرم شود. تمام سطح ماهی را با روغن زیتون پوشانیده و نمک و فلفل بزنید تا مزه‌دار شود.

شکم ماهی‌ها را با جعفری خرد شده و یک عدد لیمو ترش حلقه‌ شده پر کنید. پوست یکی از لیموها را گرفته و برش دهید. برش‎های لیمو را بر روی سینی فر قرار دهید و قزل‌آلاها را روی آن قرار دهید. پوست لیمو ترش‎ها را بر روی ماهی بگذارید.

کره را به صورت تکه تکه بر روی ماهی‌ها گذاشته و آن‌ها را داخل فر یا روی کباب‌پز قرار دهید. هر طرف را حدود 6 دقیقه حرارت دهید تا جایی که ترد و طلایی شود سپس برگردانده و سمت دیگر را کباب کنید. آب لیمویِ کبابی را با فشار بر روی ماهی ریخته و سرو کنید. برای سرو آن در کنار برنج استفاده ماهی کبابی را استفاده نمایید.

همچنین ماهی قزل کبابی را میتوان به صروت ساده میل نمود.


در صورت تمایل از قیمت ماهی در دسته مربوطه دیدن کنید.

دیدگاهتان را بنویسید