پیشنهادات شگفت انگیز

سبد خرید

کاربری:

طرز تهیه کباب ترش غذای محلی گیلانی

طرز تهیه کباب ترش غذای محلی گیلانی

آموزش ساده طرز تهیه و دستور ساخت کباب ترش گیلانی مواد لازم برای پخت غذای کبابی شمالی

کباب ترش یک غذای محلی گیلانی و شمالی میباشد که از گوشت راسته گوساله تهیه شده و مواد لازم برای استفاده در آن بسیار مقوی و مغذی است. در این بخشاز سایت ما قصد داریم روش و دستور ساخت پخت کباب ترش گیلانی را به شما نشان دهیم این اموزش به زبان ساده طرز و روش و مواد لازم برای تهیه این غذای خوش طعم را به شما نشان داده است. در ادامه با ما با آموزش ساده طرز تهیه و دستور ساخت کباب ترش گیلانی برای پخت یک غذای خوشمزه همراه باشید.

مواد لازم برای طرزتهیه کباب ترش :

 گوشت راسته گوساله350 گرم
گردوی آسیاب شده 50 گرم 
رب انار 1 تا 2 قاشق غذاخوری 
پیاز1 عدد 
جعفری چوچاق2 قاشق غذاخوری 
نمک به مقدار لازم 

طرز تهیه کباب ترش گیلانی:

دفت داشته باشید که ما در این آموزش از گوشت راسته گوساله استفاده میکنیم. اما شما میتوانید به جای آن از گوسفندی استفاده نمایید. دفت داشته باشید که این گوشتها مقداری در زمان پخت تفاوت دارند و گوشت راسته گوساله دارای چربی کمتری است.

برای پخت کباب ترش، ابتدا گوشت را بشویید و به قطعات متوسط خرد کنید. سپس پیاز را رنده کنید و چوچاق و جعفری را ریز خرد کنید. در یک کاسه بزرگ پیاز، گردوی آسیاب شده، رب انار، چوچاق و جعفری خرد شده را با هم مخلوط کنید و تکه های گوشت راسته گوساله را هم به آن مواد اضافه کنید و مخلوط کنید.

سپس آن ها را 12 تا 24 ساعت در یخچال نگهداری کنید. دقت کنید نباید به گوشت گوساله نمک بزنید زیرا باعث سفت شدن کباب می شود نمک را زمان کباب کردن روی آن ها بپاشید.

در پایان، گوشت ها را بدون پیازها سیخ کنید و روی منقل کباب کنید می توانید با نان یا برنج سرو کنید. این غذا در شمال کشور با کته میل می شود..

برای بازدید از محصولات پروتئینی برای ساخت این غذ میتوانید از محصولات گوشت گوساله فروشگاه دارا فود دیدن کنید لازم به ذکر است که مجموعه و فرشگاه دارا فود تحت نظارت سازمان دامپزشكى کل تهران میباشد وكليه تولیدات توسط كارشناسان دامپزشك و متخصصين صنايع غذايى نظارت و توليد ميگردد.

همنین شما میتوانید از محصولات گوشت کبابی دارا فود دیدن کنید.

دیدگاهتان را بنویسید