پیشنهادات شگفت انگیز

سبد خرید

کاربری:

آموزش طرز تهیه استیک راسته گوسفندی به همراه مواد لازم برای آماده کردن و پخت آن

طرز تهیه استیک راسته گوسفندی :

آموزش طرز تهیه استیک راسته گوسفندی به همراه مواد لازم برای آماده کردن و پخت آن

به طور معمول در همه آموزش های طرز تهیه استیک راسته گوسفندی به صورت گریل شده میباشد. در این طبخ این غذا قطر گوشت راسته گوسفندی بسیار اهمیت دارد. در این آموزش طرز تهیه و مواد لازم برای آماده کردن و پخت استیک راسته گوسفندی را به زبان ساده و قابل فهمی را برای شما برای شما آماده کرده ایم. لذا تا پایان با ما همراه باشید.

گوشت مورد نیاز برای تهیه استیک گوشت گوسفند :

جهت تهیه این استیک گوشت گوسفندی از بخش راسته باید استفاده شود. این بخش ضمن تحرک اندک دارای بافتی نرم میباشد. لذا در هنگام طبخ به سادگی پخته شده و مشکل مغز پخت نشدن استیک را در کنار قطر مناسب برطرف میکند.

مواد لازم برای طبخ استیک :

  • گوشت: 1.5 کیلوگرم گوشت راسته گوسفندی
  • کره: 200 گرم
  • پودر سیر : ۲ قاشق چای خوری
  • سیر ریز شده: ۴ عدد
  • نمک و فلفل: به مقدار لازم

طرز تهیه استیک راسته گوسفندی :

این استیک را معمولا با صفحه گریل تهیه میکنند اما چنان چه آن را نداشتید میتوانید از منقل و ظرف مناسب مانند صفحه توری استفاده کنید. جهت شروع برای تهیه این استیک خوشمزه ابتدا باید منقل را آماده کنید.

سپس باید کره را آب کنید. درون ماهی تابه ای کوچک کره را آب کنید و پودر سیر را به همراه سیرهای ریز شده به کره آب شده اضافه کنید. سپس استیک ها را به نمک و فلفل آغشته کنید. زمانی که این مرحله به پایان رسید، استیک ها را در درون ظرف های نیمه گرم قرار دهید. در این آموزش طرز تهیه استیک گوشت راسته گوسفندی , جهت مزه دار شدن استیک ها مایه ای را که از کره ایجاد کردیم بر روی استیک پخش کنید.

به طور کلی سیر و پیاز از جمله موادی هستند که در ایجاد طعم عالی و مطلوب بسیار تاثیر گذارند. استیک ها معمولا ابتدا طعم دار شده و سپس طبخ میگردند. لذا در صورت تهیه هر استیکی گوشت آن را ابتدا مرینیت کنید. پس از گذشت حداود 4 ساعت و طعم دار شدن استیک آن را بر روی منقل قرار دهید و اجازه دهید تا مغز پخت شود. در آخر پس از پخت یک طرف استیک ها ، آنها را بر روی منقل برگردانید و حواستان باشد که استیک کاملا پخته شود.


در صروت تمایل جهت تهیه این استیک میتواینید از قیمت گوشت گوسفندی دیدن کنید.

دیدگاهتان را بنویسید