پیشنهادات شگفت انگیز

سبد خرید

کاربری:

آموزش طرز تهیه خوراک قارچ و گوشت به همراه مواد لازم برای طبخ و آماده کردن آن

طرز تهیه خوراک قارچ و گوشت

آموزش طرز تهیه قارچ و گوشت به همراه مواد لازم برای طبخ و آماده کردن آن

آموزش طرز تهیه خوراک گوشت قارچ بسیار ساده میباشد. طبخ این غذا نیز زمان زیادی از شما نخواهد گرفت. همچنین شما میتوانید آن را به صورت های مختلف میل کنید. با این حال ممکن است تعداد مواد لازم برای تهیه خوراک گوشت و قارچ نسبتا زیاد باشد. در ادامه با ما همراه باشید.

قارچ و گوشت مناسب برای این خوراک :

تازگی در خرید قارچ مانند خرید گوشت میباشد. البته اهمیت آن در تهیه قارچ مورد نیاز برای این غذا بیشتر است. قارچها به مدت کمتری حتی در محیط های سرد مانند یخچال خواهند ماند و همچنین طعم آن ها پس از مدت کوتاهی از دست خواهد رفت. لذا در تهیه این موادغذایی به این مورد دقت داشته باشید.

مواد لازم :

  • فیله گوساله : ۳۰۰ گرم
  • قارچ : ۲۵۰ گرم
  • فلفل قرمز:۱ عدد
  • فلفل سبز: ۳ عدد
  • پیاز:۱ عدد متوسط
  • گوجه فرنگی:۲ عدد متوسط
  • سیر:۲ حبه
  • رب گوجه فرنگی: یک قاشق غذا خوری

طرز تهیه خوراک گوشت و قارچ :

برای شروع تهیه خوراک گوشت و قارچ ، گوشت ها را به اندازه دلخواه خرد می کنیم. سپس یک ماهی تابه بر می داریم و روی حرارت قرار می دهیم. گوشت ها را درون تابه می ریزیم و درب تابه را می بندیم تا با حرارت متوسط بپزد و آب آن تبخیر شود. سپس اگر آب گوشت تبخیر شد اما گوشت همچنان نپخته و سفت بود کی آب به آن اضافه می کنیم و می گذاریم تا بپزد. وقتی گوشت کامل پخته شد و آب آن کشیده شد، در این مرحله روغن زیتون و کره را به گوشت اضافه کرده و حدود ۱ دقیقه تفت می دهیم.

پیاز را شسته و پوست می کنیم و به صورت خلالی ریز خرد می کنیم. وقتی گوشت ها تفت خورد، پیاز را به آن اضافه می کنیم و تفت می دهیم. سیر را هم رنده کرده به آن اضافه می کنیم و مرتب هم می زنیم تا کامل تفت بخورد. در این مرحله قارچ ها را شسته و بهتر است از قارچ های ریز استفاده شد. قارچ ها را درسته به گوشت اضافه کرده و حدود یکی دو دقیقه تفت می دهیم. فلفل ها را درشت خرد می کنیم و به مواد اضافه می کنیم. در این مرحله کمی آن را تفت بدهید.

سپس در ادامه رب گوجه را اضافه کرده و آن را نیز کمی تفت بدهید. توجه کنید که باید رنگ رب گوجه فرنگی باز شده و طعم خامی اش گرفته شود. گوجه فرنگی ها را خرد کرده و به مواد اضافه می کنیم. نمک و ادویه ها را هم به خوراک اضافه می کنیم. مواد را با هم مخلوط می کنیم تا تمام مواد مزه دار شود، درب ظرف را می گذاریم تا گوجه ها کامل پخته شود. وقت که سبزیجات و گوجه ها پخته شد و خوراک یکدست شد، از روی حرارت بر می داریم و در کنار نان سرو می کنیم.

نوش جان …!

شما میتوانید جهت تهیه این غذا از قیمت گوشت گوساله دیدن کنید.

دیدگاهتان را بنویسید