پیشنهادات شگفت انگیز

کاربری:

آموزش طرز تهیه ساندویچ مرغ به همراه مواد لازم برای تهیه و پخت ساندویج

طرز تهیه ساندویچ مرغ با زبان ساده

آموزش طرز تهیه ساندویچ مرغ به همراه مواد لازم برای تهیه و پخت ساندویج

در این آموزش به مواد لازم برای پخت و طرز تهیه ساندویچ مرغ با زبان ساده خواهیم پرداخت. ساندویچ مرغ یکی از غذاهای ساده در تهیه آن بوده که مصرف آن نیز زیمان اندکی از شما خواهد گرفت به همین دلیل طرز تهیه ساندویچ مرغ را به شاغلین عزیز تقدیم میکنیم.

تهیه گوشت مورد نیزا برای این ساندویچ :

برای تهیه این غذا نیاز به سینه مرغ تازه میباشد. سینه مرغ در صروت انجماد طعم خود را تا حد بسیاری کاهش میدهد. با این حال شما میتوانید از مرغ های یخی در این غذا استفاده نمایید. اما برای نتیجه بهتر خرید سینه مرغ تازه را به شما توصیه میکنیم.

مواد لازم جهت پخت ساندویج مرغ :

  • سینه مرغ ۱ عدد
  • پیاز ۱ عدد
  • رب گوجه فرنگی ۱ قاشق مرباخوری
  • سیر ۲ حبه
  • جعفری ۱ دسته کوچک
  • پیازچه ۲ ساقه
  • خیارشور ۴ عدد
  • نمک و فلفل سیاه به مقدار کافی
  • آویشن و پاپریکا به مقدار کافی
  • زردچوبه و روغن به مقدار کافی

طرز تهیه ساندویچ مرغ :

طرز پخت گوشت برای ساندویج :

در ابتدای تهیه ساندویچ مرغ باید گوشت سینه مرغ را بپزید. لذا آن را به همراه ۲ لیوان آب، ۱ حبه سیر و مقداری نمک و زردچوبه داخل یک قابلمه مناسب بریزید. سپس قابلمه را روی حرارت متوسط قرار دهید. سپس صبر کنید تا زمانی که سینه مرغ به طور کامل بپزد. دذر این هنگام زمانی که آب داخل قابلمه جوشید باید کف های ایجاد شده را از سطح آن بردارید. با این عمل گوشت مرغ در پایان پخت هیچ طعم و بوی زخمی نخواهد داشت.

طرز تهیه مواد داخلی ساندویچ مرغ :

پس از پخت کامل گوشت مرغ آنرا از قابلمه خارج کنید. سپس به صورت خلالی خرد کنید و کنار بگذارید. در ادامه پیاز را به صورت خلالی نازک خرد کنید، سپس یک تابه مناسب روی حرارت قرار بدهید و مقداری روغن اضافه کنید. در ادامه پیاز خرد شده را به تابه اضافه کرده و به خوبی تفت بدهید. توجه داشته باشید که پیاز باید نرم باشد و نباید آنرا بیش از حد تفت دهید.

در این هنگام مقداری نمک، فلفل سیاه، آویشن، پاپریکا و زردچوبه را نیز به تابه اضافه کنید. حالا مواد را کمی تفت بدهید تا عطر ادویه ها خارج شود. در ادامه تکه های گوشت مرغ را به تابه اضافه کنید و کمی تفت بدهید تا سرخ شوند، سپس مواد درون تابه را یک سمت جمع کنید و رب گوجه فرنگی را در سمت دیگر تابه اضافه کنید.

رب گوجه فرنگی را باید به خوبی تفت دهید تا کاملا سرخ شود. پس از اینکه رب گوجه فرنگی به خوبی سرخ شد، سیر را رنده کنید و به تابه اضافه کنید. پس از تفت دادن سیر، تمام مواد را با هم ترکیب کنید تا یکدست شوند. سپس باید نان های ساندویچی را آماده کنیم. شما میتوانید از هر نانی استفاده نمایید.

این ساندویچ مرغ را به همراه سس قرمز و فرانسوی میتوان سرو کرد.


شما میتوانید برای تهیه این غذا از قیمت گوشت مرغ دیدن کنید.

دیدگاهتان را بنویسید