پیشنهادات شگفت انگیز

سبد خرید

کاربری:

آموزش طرز تهیه ساندویچ کوکتل پنیری با مواد اولیه در دسترس با زبان ساده با پخت سریع

طرز تهیه ساندویچ کوکتل پنیری ساده

آموزش طرز تهیه ساندویچ کوکتل پنیری با مواد اولیه در دسترس با زبان ساده با پخت سریع

ساندویچ کوکتل پنیری نیز دارای طرفداران قابل توجهی میباشد. به دلیل استفاده از کوکتل پنیری در داخل این غذا میتوان گفت مقدار چربی در آن نسبتا فراوان میباشد. به همین دلیل مصرف آن را برای افراد بیمار توصیه نمیکنیم. در این آموزش قصد داریم تا به طرز تهیه به همراه مواد لازم برای طبخ و پخت ساندویچ کوکتل پنیری بپردازیم. همچنین این آمزوش به صورت سریع و آسان بیان شده است.

کوکتل مناسب برای تهیه ساندویچ :

جهت تهیه یک ساندویچ کوکتل خوش طعم خرید کوکتل پنیری را برای طبخ آن توصیه میکنیم. مواد داخل این کوکتل گوشت بعد از به گاز مانند سس در دهان خود را نشان خواهد داد. لذا بهترین انتخاب برای تهیه یک ساندویچ خوشمزه است. همچنین خرید نان نیم باگت جهت استفاده در این غذا کاربرد بسیاری دارد.

مواد لازم برای پخت ساندویچ کوکتل :

  1. کوکتل پنیری : 0.5 کیلوگرم
  2. نان نیم باگت : 6 عدد
  3. سس کچاپ : به میزان کافی
  4. سس سفید : به مقدار کافی

طرز تهیه ساندویچ کوکتل پنیری :

برای تهیه این ساندویچ کوکتل ابتدا باید کوکتل گوشت را سرخ نمایید توجه داشته باشید که کوکتلهای پنیری را باید به صورت کامل و درسته سرخ نمایید. در صورت برش ماده پنیر داخل آن خواهد ریخت. در کیفیت نتیجه کار تأثیر منفی خواهد داشت. لذا حتما در هنگام سرخ کردن آنها نهایت دقت را داشته باشید.

در این هنگام داخل نان های نیم باگت را خالی کنید. پس از سرخ شدن کامل کوکتل های پنیری آن ها را داخل باگت قرار داده و طبق سلیقه خود از سس کچاپ و یا سس سفید استفاده نمایید. در این مرحله ساندویچ کوکتل پنیری شما آماده سرو است. نوش جان

این آموزش به صورت کاملا ساده و بدون هیچ مواد اضافه دیگری گفته شد. با اینکه میتوان با خیارشور و جعفری طعم متفاوتی ایجاد کرد اما ترکیب این سس ها با پنیر داخل کوکتل طعم بسیار مطلوبی را ایجاد میکند. لذا نیازی به استفاده مواد اضافه دیگر نخواهد بود.


جهت تهیه این غذا از قیمت کوکتل دیدن کنید.

دیدگاهتان را بنویسید