پیشنهادات شگفت انگیز

سبد خرید

کاربری:

آموزش طرز تهیه سوسیس چوریتسو به همراه مواد لازم برای آماده کردن و پخت چوریتسو برگر

طرز تهیه برگر سوسیس چوریتسو :

آموزش طرز تهیه سوسیس چوریتسو به همراه مواد لازم برای آماده کردن و پخت چوریتسو برگر

چوریتسو یکی از محبوب ترین انواع خاص سوسیس است. طرز تهیه سوسیس چریتسو معمولا به صورت طبخ به صورت برگر میباشد. این موادغذایی اصالت برای تهیه چوریتسو برگر استفاده میشود. در ادامه با ما همراه باشید با آموزش طرز تهیه سوسیس چوریتسو در یک برگر خوشمزه. این غذا برای استفاده در وعده غذایی ناهار و شام مناسب میباشد. از طرفی به دلیل پخت سریع برای افراد شاغل بسیار مناسب است.

مواد لازم برای پخت همبرگر جوریتسو :

مواد لازم برای تهیه این برگر بسیار اندک است. تنها مواد مورد نیاز ، خود سوسیس چوریتسو به تعداد نفرات و نان برگر به تعداد و همچنین سس خردل و یا فرانسوی میباشد. البته با مقداری کاهو و کلم نیز خوشطعم تر خواهد شد. همچنتین پنیر پیتزا ورقه ای نیز میتواند در طعم آن تأثیر زیادی داشته باشد.

طرز تهیه چوریتسو برگر :

برای تهیه و پخت همبرگر جوریتسو تنها باید در ابتدا سوسیس چوریتسو ها را گریل و یا سرخ نمایید. دقت داشته باشید که حلقوی بودن آن از مزایای این موادغذایی بوده پس سعی کنید که فرم حفظ شود. در نهایت زمانی که سوسیس ها پخت آن را در نان باگت در کنار کاهو و کلم قرار دهید. یکی از سس ها را به انتخاب خود داخل برگر ها استفاده نمایید و در نهایت با شادی میل کنید. البته برای طعم بهتر میتوانید از پنیر ورقه ای هم بر روی آن استفاده نمایید. به این صورت که بعد از طبخ کامل یک طرف پس از برگرداند سوسیس ورقه را بر روی آن قرار داده و پس از پخت آن را بر روی نان باگت قرار دهید.


جهت پخت این برگر ، مشاهده قیمت سوسیس چوریتسو را به شما پیشنهاد میکنیم.

برای مشاهده اطلاعات بیشتر در مورد سوسیس چوریتسو از این لینک دیدن کنید.

دیدگاهتان را بنویسید