پیشنهادات شگفت انگیز

سبد خرید

کاربری:

طرز تهیه ژامبون مرغ خانگی به همراه مواد لازم برای آماده کردن آن

طرز تهیه ژامبون مرغ :

آموزش طرز تهیه ژامبون مرغ یکی از ساده ترین نوع ژامبون ها از نظر مواد لازم برای آماده کردن آن میباشد. این موادغذایی معمولا به صورت دودیاست. البته در این آموزش پخت ژامبون مرغ ، روش طبخ این موادغذایی به صورت خانگی گفته میشود. به دلیل مشکلات و پیچیدگی ها برای تهیه نوع صنعتی ژامبون مرغ امکان تهیه آن در منزل  امکان پذیر نیست.

در ادامه طرز تهیه ژامبون مرغ را به شما آموزش خواهیم داد. در آموزش سعی بر یان شده که با مطالب زبان ساده و راحت بیان شود. لذا در ادامه با ما همراه باشید.

مواد لازم برای تهیه ژامبون مرغ
مرغ چرخ شده۷۵۰ گرم
پودر نشاستههفت قاشق غذاخوری
تخم مرغدو عدد
پودر تخم رازیانهنصف قاشق چایخوری
تخم شنبلیلهنصف قاشق چای خوری
زنجبیلنصف قاشق چای خوری
پودر سیریک قاشق چایخوری
پودر یخهشت قاشق چای خوری
شکرنصف قاشق چای خوری
روغن مایعهشت قاشق چایخوری
نمکیک قاشق چایخوری
فلفل سیاه یا قرمزیک چهارم قاشق چایخوری
در صورت امکان میتوانید در بین مواد لازم این ژامبون از قارچ و هویج نیز استفاده نمایید. با استفاده از قارچ و هویح در تهیه این ژامبون مرغ ، طعم و ظاهری بهتر خواهد داشت.

دقت داشته باشید که پیش از رسیدن به آموزش طرز تهیه ژامبون مرغ برای نتیجه بهتر باید گوشت چرخ کرده تازه باشد. لذا با خرید مرغ تازه برای چرخ کردن آن استفاده نمایید. از طرفی محصولات سینه مرغ به دلیل بافت خاص آن برای تهیه این غذای بسیار مناسب میباشند.

طرز تهیه ژامبون مرغ :

در این آموزش پس از خرید گوشت ، برای تهیه ژامبون مرغ باید ابتدا گوشت را چرخ کنید. دقت داشته باشید که گوشت تازه باید سریعاً برای طبخ آماده گردد. این مورد برای گوشت چرخ کرده و سینه به لیل بافت خاص آن بسیار مهمتر است. پس از چرخ کردن مرغ باید آن را با نمک و پودر یخ در مخلوط کن بریزید که یکدست شود.

در مرحله بعدی تخم مرغ ها و روغن را به همراه ادویه ها و شکر به مواد اضافه نموده و یکدست نمایید. در صورت استفاده از هویج و قارچ بای آن را حلقه حلقه نمایید. سپس مواد را درون ظرفی دیگر ریخته و هویج و قارچ را به آن اضاه کنید. در این مرحله مواد را به خوبی هم بزنید که تکه ها به خوبی در تمامی قسمت ها پخش گردد. سپس مواد را به روی فویل آلومینیوم ریخته و سر و ته آن را شکلات پیچ نمایید. برای اینکه آب درز نکند. می توانید در لایه دیگری از فویل نیز بپیچید.

دقت داشته باشید که به خوبی باید سرو ته ژامبون را بسته باشید. در مرحله بعد باید آن را داخل قابلمه ریخته و بگذارید به مدت سی دقیقه بجوشد. البته زمان به میزان قطر ژامبون بستگی دارد. ممکن است برای نیم پز شدن به زمان بیشتری نیاز داشته باشد. بعد از این مودت ژاموبن را درون فریزر 12 ساعت قرار دهید. و در آخر به مدت 24 ساعت آن را داخل یخچال بگذارید.

در این مرحله ژامبون شما آماده مصرف است. البته در صورت تمایل شما میتوانید از محصولات ژامبون و کالباس دارافود نیز دیدن کنید.

همچنین در صورت تمایل به مشاهده محصولات مرتبط مشاهده قیمت ژامبون مرغ پرسی دارافود را توصیه میکنیم.

دیدگاهتان را بنویسید