پیشنهادات شگفت انگیز

کاربری:

طرز تهیه و مواد لازم برای آماده کردن گوشت شیرین چینی با زبان ساده

طرز تهیه گوشت شیرین

این غذا دارای اصالت چینی میباشد. طرز پخت گوشت شیرین چینی بسیار ساده بوده اما میزان مواد لازم برای تهیه آن زیاد است. در ادامه به مواد مورد نیزا برای این غذا میپردازیم.

در طرز تهیه و مواد لازم برای پخت مرغ شیرین چینی از ادویه های مخصوص تند استفاده میشود. که البته در صورت تمایل میتوانید این ادیه ها را حذف کنید. به جای آن میتوانید از سماق پودر شده استفاده کنید. که در آن صورت مرغ شیرین چینی ما کمی ملس خواهد شد.

مواد لازم برای آماده کردن گوشت چینی :

250 گرم گوساله باریک خرد شده
یک قاشق غذاخوری روغن
یک قاشق چای‌خوری پودر فلفل سیاه
چهار قاشق چای‌خوری نشاسته ذرت
نصف زنجبیل رنده شده
یک قاشق چای‌خوری نمک
یک عدد سفیده تخم مرغ
دو قاشق غذاخوری سس گوجه فرنگی
دو قاشق چای‌خوری سرکه سفید
یک قاشق چای‌خوری کنجد بو داده
یک قاشق غذاخوری شکر

طرز تهیه گوشت شیرین چینی :

فلفل سیاه رو به همراه زنجبیل رنده شده، نصف قاشق چایخوری نمک مخلوط کنید. در صورت تمایل میتوانید از سماق پودر شده به جای فلفل سیاه استفاده نمایید. گوشت های خرد شده را با این مواد مخلوط کنید و بذارید تا یک ساعت بماند تا طعم را به خود بگیرد.

دو قاشق سس گوجه فرنگی ، سرکه ، کنجد ، یک قاشق چایخوری نمک ، دو قاشق غذاخوری آب ، یک قاشق چایخوری پودر نشاسته ذرت و یک قاشق غذاخوری شکر داخل یک ظرف دیگر مخلوط کنید. سفیده تخم مرغ را با دو قاشق پودر نشاسته ذرت به گوشت های طعم دار شده اضافه کنید. دو قاشق غذا خوری آب را همراه با یک قاشق پودر نشاسته داخل ظرفی ریخته و مخلوط کنید و گوشت ها را قبل از سرخ کردن داخل این مخلوط بغلتانید.

روغن زیادی داخل ماهیتابه ریخته که گوشت ها را در آن به مدت 3 تا 5 دقیقه غرق کنید تا سرخ شود. توجه نمایید در صورتی که نمیخواهید از روغن زیاد استفاده نمایید میتوانید با چرب کردن سطح گئوشت و قرار دادن در فر گوشت های طعم دار شده را آماده نمایید. پس از دو تا سه دقیقه گوشت ها را از روغن خارج کنید و داخل ظرف بریزید. یک قاشق روغن گیاهی رو توی ماهیتابه بریزید و سس گوجه رو به مدت دو دقیقه حرارت بدید. گوشت های سوخاری رو توش بریزید و همه رو با هم مخلوط کنید تا سس به همه جای گوشت آغشته بشه. بعد از دو دقیقه می تونید غذا رو توی بشقاب بکشید.

برای مشاهده قیمت و خرید از محصولات مرتبط با این مطلب میتوانید از دسته بندی گوشت قرمز دیدن کنید.

طرز تهیه و مواد لازم برای آماده کردن گوشت شیرین چینی با زبان ساده
گوشت شیرین چینی

دیدگاهتان را بنویسید